poniedziałek, 12 grudnia 2011

Zapowiedzi, współpraca z portalem Uroda i Zdrowie

W poprzednim poście pisałam, że nawiązałam współpracę z portalem Uroda i Zdrowie. Dzisiaj chciałam jeszcze dopisać, że szybkość działania tejże firmy oraz Pani Małgorzaty, z  którą się kontaktowałam, powoduje zupełny opad szczęki :) Korespondowałyśmy w piątek po południu, a już dzisiaj (w poniedziałek) przed 11.00 dotarła do mnie paczka z produktami do testów i książkami do recenzji. Wrzucam zdjęcia tego, co było w paczce z nadzieją, że zaostrzę Waszą ciekawość i że będziecie czekać na recenzje ;)
 Od lewej:
1. Masło shea rafinowane ze sklepu e-naturalne.pl
2. Francuska glinka czerwona, z tego samego sklepu
3. Żel oczyszczający do codziennego mycia twarzy, Jadwiga
4. Mini opakowanie sławnej papki do cery trądzikowej oraz próbka peelingu z kuleczkami wosku, również firmy Jadwiga
A to seria poradników, które podobno pomagają uporać się z życiem codziennym i w inny sposób patrzeć na otaczającą nas rzeczywistość. Przyznam się, że nigdy w życiu nie czytałam żadnego poradnika, ale te zapowiadają się bardzo obiecująco. Napisał je Larry Winget, który nazywany jest Pitbullem Rozwoju Osobistego. Ksywa robi wrażenie ;) Przeczytałam fragmenty na szybko, kiedy tylko książki wpadły w moje ręce i mogę Wam wstępnie powiedzieć, że facet sprawia wrażenie "inteligentnego uroczego chama" - kogoś w stylu doktora House'a, tylko z innej dziedziny. I co Wy na to?

12 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hi hi w końcu dostałaś paczuszkę - pierwsza zawsze jest skromniutka - muszą Cię wybadać a potem to za każdym razem wielgachna jak od świętego Mikołaja :) Jadwiga jest super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to tylko czekamy na recenzje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Siouxie, dla mnie to ona już teraz była jak od Mikołaja :D a Jadwigę wzięłam na pierwszy rzut testów, dużo się o niej dobrego naczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję! Do mnie też ostatnio napisali więc może będę testować z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pitbull rozwoju osobistego?!... Jezu... Hahaha :)
    Jak nigdy nie czytałaś poradników, to mogą Ci się spodobać, ja się kiedyś naczytałam trochę za dużo na raz i po pierwszej fazie "Jakie to wszystko ciekawe!" przesyt trwa do dziś. Mimo wszystko czekam na Twoją recenzję. :)
    Produktów kosmetycznych strasznie zazdroszczę, absolutnie wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie gratuluje wspolpracy, ja tez dostałam takowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nawiazałam,ale jeszcze nic nie dostałam, dopiero czekam

    OdpowiedzUsuń
  10. super jestem ciekawa ksiązek, szczegolnie ten z lewej :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawam tych produktów ^^ Recenzuj szybko!

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę o nawiązaniu współpracy

    OdpowiedzUsuń