niedziela, 11 grudnia 2011

Pomikołajkowe różności

Mikołaj był w tym roku bardzo łaskawy dla mnie :) Między innymi objawił się w osobie Basi8212, która przyznała mi wyróżnienie w konkursie na swoim blogu i wysłała fantastyczną niespodziankę. Basiu, ponieważ poczta najwyraźniej zastrajkowała i nie wiem czy dotarła do Ciebie moja wiadomość, dziękuję Ci także tutaj :)

W skład niespodzianki weszły dwie maseczki (rosyjską z kawiorem i złotem już wypróbowałam i niedługo opiszę), balsam do ciała z aloesem, lakier Mollon w pięknym kolorze czerwieni łamanej odrobiną różu, próbki peelingu i balsamu jabłkowego oraz śliczna kartka - nie ma jej na zdjęciu bo mam ją w pracy.

A poza tym zdecydowałam się na nawiązanie współpracy z portalem Uroda i Zdrowie, z czego bardzo się cieszę i nie mogę się doczekać aż dotrą do mnie pierwsze produkty do testów. W "pierwszym rzucie" ma to być glinka, masło shea ze sklepu e-naturalne (świetnie się składa bo zastanawiałam się nad jego kupnem), żel oczyszczający z firmy Jadwiga oraz trzy książki. Stąd moje pytanie - czy macie ochotę czytać także recenzje książek, czy według Was lepiej, żeby blog miał formułę taką jak dotychczas, tzn. głównie kosmetyczną z małym dodatkiem kulinarnym?
Nawiasem mówiąc, na stronie portalu Uroda i Zdrowie trwają poszukiwania nowych testerek. Może któraś z Was się skusi? Szczegóły można znaleźć TUTAJ. A może któraś z Was już z tą firmą współpracuje i ma ochotę podzielić się doświadczeniami i wrażeniami?

9 komentarzy:

  1. Chętnie przeczytam recenzje. Lubie szukać inspiracji czytelniczych. Gratuluje udanych mikołajek.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne prezenty, aloes balsam mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna paczuszka :) ja chętnie poczytam recenzję książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej. Chętnie zobaczę lakier na Twoich pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kochana.Cała przyjemność po mojej stronie,cieszę sie,że paczuszka mikołajkowa sprawiła ci radość:-)Ciekawa jestem opisu maseczki:-)I chętnie przeczytam wszelkie recenzje,balsamu z aloesem też:-)Buziaki i gratuluję wspólpracy,oby takich wiele!

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kosmetyki z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje posty zawsze świetnie się czyta, niezależnie od tematyki. Na recenzje książek też chętnie zerknę, jak pisze Dorota, inspiracje czytelnicze zawsze mile widziane. No i na recenzje produktów z paczuszki! :)

    OdpowiedzUsuń